Väntar och väntar..

Kom nu.!

Det blir en liten runda till Boan snart, sen till pappa för att träffa lilla Douglas igen :) Sötare unge får man leta efter, hi hi. Jag har städat lite i lägenheten, det blev mycket mer plats nu :) Dock är garderoberna fulla, haha! Jag ska till Ikea på måndag, så då tänkte jag att jag skulle köpa lite hyllor. Jag vet inte om jag ska måla om här i stora rummet, den som har tapetserat här är verkligen värdelös på det, man ser varenda kant eftersom den som gjorde har lagt kanterna på varandra, inte snyggt! Så då får man slipa ner dom så att det inte syns ännu mer sen när man målar. Hallen ska jag tapetsera om, det ser verkligen förjävligt ut där. Och nej, hyresvärden betalar inte det. Och ja, man får göra det själv. Och ja, en annan lägenhet hade inte varit fel :P Helt otroligt att jag har bott här redan i två månader, vad tiden går snabbt.

Nu ska jag tugga på ett tuggummi och se söt ut :)


Kommentarer
Postat av: Carol

Ha Ha, det där är ju från min toa!!!

2010-08-27 @ 17:40:36
Postat av: Anna

Tugga på du, du är alltid söt:)

2010-08-27 @ 22:02:50
Postat av: Lottiiizz

Vilken söt tröja :)

2010-08-28 @ 06:33:20

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0