1 december 2010

Äntligen är det december. Jag tycker det är dökonstigt att ha första advent i november, jag tycker det inte passar. Eller det är kanske bara jag? :)
Jag kan säga så här att det har snöat ganska mycket inatt! Cirka 20cm kanske.. Izzi kunde knappt ta sig fram. Och självklart skulle det apsnöa precis när vi ska gå ut, och självklart ska det sluta när vi ska gå in. Aaah!
Nåja, jag och Lotta hade planerat att köra till Nova Lund idag, men jag vette fan om jag vågar köra. Man vet aldrig när det kommer oväder. Det ska ju bli värsta stormen på imorron, trevligt eftersom jag ska jobba. Jag ska ta med tandborste och ombyte ;) haha!
Nu snöar det satan igen. Jag börjar tröttna på det. Kan dom inte spara lite snö till Julafton?!


Sandskogen i Ystad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0