20 december 2010

God middag.

Fy fan va jag blev rädd innan. Jag vaknade upp vid halv tio och tänkte att jag skulle ta en snabb dusch innan jag gick ut med Izzi. När jag ska skölja ur mitt balsam känner jag hur allt börjar svartna, jag förösker blinka bort det, men det funkar inte. Innan det precis blir helt svart går jag ut från duschen och sätter mig på toastolen, böjer mig fram och lägger huvet på vasken (jag har inte så stor toalett) och försöker andas. Vad i helvete? När jag börjar få tillbaka mitt medvetnande torkar jag av mig och vinglar till sängen och lägger mig ner. Sen försökte jag sova.
Hämst! Nu har jag ingen kraft i kroppen och jag mår illa. Ingen aptit, jag har inte haft det på nåna dagar. I lördes åt jag knappt av julbordet, jag brukar alltid gå och små äta, mycket farligt men ack så gott. Det har ju resulterat att jag har gått ner ett eller två kilo.
Nåja, nu ska jag .. ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0