26 december 2010

Bye bye Sverige och Hello Africa :D (okej, lite svengelska där)

Om cirka en timme är vi på väg till Malmö, för att ta tåget till kastrup, för att ta flyget till Madrid. Spendera där en natt, för en sen nästa morgon ta flyget till Marocko :)
Ska jag resa? Neee.
Min väska väger 18kilo.. Att jag alltid ska ha allt med mig! Nu är det så att vi få ha 23kilo, men jag vill ju shoppa lite ;)
Nu ska jag göra mig iordning och packa det sista.. Vi ses om två veckor! Men jag kommer nog hitta ett internetcafé där nere ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer sakna dig min böna! Ingen annan som förstår mina kassa skämt:( Hämst! :P

2010-12-26 @ 11:22:49

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0