Ännu en nyår utomslands

25dagar kvar till jag sitter på flyget till Afrika (eller ja, först mellanlands i madrid). Det är andra året jag firar nyår i ett annat land. Förra året var jag i New York, det var helt fantastiskt. Även om vi stod i flera timmar och frös, och gick hem innan tolvslaget. eller ja, Kim och Ola stannade kvar eftersom dom ville se bollen. Efter att ha stått där i fyra-fem timmar i kylan var vi andra rätt trötta på det.

Iår ska jag och Linda skapa nya nyårsminnen, så roligt det ska bli :D Denna gången blir det alla fall värme . Så skönt det ska bli !


Där var packat med folk, killen som Anna lutar sig på är ingen vi känner. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0