God morgon

Ännu en dag att börja tidigt, jag gillar det bättre och det har jag sagt hela tiden.
Inatt sov jag och Izzi hos M, det gick faktiskt jätte bra. Fast om grannarna kunde varit tysta så hade Izzi också varit det, hon morrade och skällde lite tyst då och då. Sen började dom väsnas igen klockan sju, då ville jag bara skrika i trappuppgången. haha!
Jag körde till Ica, helt nyvaken ocg mitt ena öga sved och rann. Tror att det är för gammal mascara jag använder. Köpte lite mjölk och bröd, nu är jag hemma och ska göra mig iordning för jobb. 50 jultallrikar.. suck.
Varför skulle det börja snöa nuuu?! Kan det inte vänta tills ikväll?!

Kommentarer
Postat av: Carol

Haha men pauline andra människor går ju upp klockan sju :D hihi pusspuss

2010-12-02 @ 10:11:26
URL: http://crolas.webblogg.se/
Postat av: Linda

det kommer nog snöa ikväll också. du behöver inte vara orolig ;)

2010-12-02 @ 10:22:19
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Carol

Haha jo det är det vi andra normala människor gör pauline :D bara för att dina grannar har din dygnsrytm hihi ;) och förrsten , det kan vara att du har gammal maskara, om du inte har den där Millon Lashes Loreal... Är tydligen många fler än mig som har fått väldigt ont i ögonen - och rinniga ögon av den... Också den gula maybelline/loreal...



usspuss!

2010-12-02 @ 18:31:50
URL: http://crolas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0