Jag ska bara gå lägga mig.

Det är ett helt företag att borsta tänderna för mig. Först rensar jag tänderna med tandtråd, sen kör jag en liten borste med nån gel mellan tänderna (som förövrigt gör skit ont och det blöder, vilket det ska göra eftersom jag har tandköttsinflamation) sen borstar jag tänderna med vanlig tandborste och tandkräm. Men mitt tandkött ser ljusare ut nu i fronten allafall, så det är positivt :D Jag fasar för nästa gång jag ska till tandläkaren, det är inte skönt att ta tandsten om man har mycket :S
Nu har jag tvättat av sminket och gått min sista runda med Izzi, det är verkligen inte kul att gå ute när det är snö överallt! suck..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som när jag borstar tänderna. Tandtråd, borstning och sedan floursköljning. Tjoff tjoff!

2010-12-07 @ 09:11:48
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0