Jo tack, jag lever!

Fyyy faaan..! Vädret idag är inte att leka med. När jag skulle köra till jobbet kunde jag inte se vägen mellan Tomelilla och Benestad, när jag kommer utanför håller jag på att sätta mig i diket och var två cm från att preja ner en vit reflexstolpe. Sen körde jag in på en väg och ringde chefen. Under tiden jag pratade med han och Anna så började klarna upp. Självklart, så jag prövade en bit till och när jag kommer till Ystad snöar det fem snöflinger. BAAAH!
Jobbet gick bra alla fall. När jag skulle köra hem snöade knappt alls, dock stod polisen på vägen och sa att jag skulle köra det gamla hållet hem, genom köpingebro och svenstorp. Skit kul! Dom vägarna är inte alls roliga när det är snö. Som tur körde jag bakom traktorer hela vägen hem.. Och när jag kommer hem har dom inte skottat parkeringen, och jag kan inte parkera nånstans i närheten för där är snöö överallt. Så jag får ställa mig på konsum, gå till parkeringen, skotta lite, gå tillbaka till bilen och köra och parkera. Blää, tur att ingen tog min plats, då hade jag blivit tosig :P
Nu äntligen är jag hemma, käkat (gjorde potatisplättar, det var så himla länge sen och såå gott!) Jag ska snart bege mig till M, får ju passa på att träffas eftersom jag jobbar mycket i helgen :S

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA och då bor jag här. Gärarpsvägen är KAOS!

2010-12-02 @ 19:51:06
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0