Juldagen hos pappa

Nu har jag kommit hem och fixat lite här. Var inte hemm förrän elva :S

Det var verkligen jätte mysigt hos pappa, jätte god mat och många folk! Både vi syskon och beas två barn. Det fick bli långbord ;) hehe. Mycket mat blev det också :D
Sen blev det mys i soffan, lite julgodis och mina kanelbullar, pappas goda ris a la malta och julklappsöppning :)
Det var jätte mysigt och jag kan inte fatta att jag ska vara borta från familjen och vännerna i två veckor! Det är ju helt sinnes. Men samtidigt ska det bli skönt att komma till lite värme :)


Japp, jag har blivit mamma. Har ni missat det? Nejdå, det är bara min söta lillebror Doggeliten :)

Min underbara dåliga mobilkamera alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0