Vilken dag

Felsägning av Pauline: "Det är inte bra att stressa för blodsockret". hahaha!

Först lite stress, sen lite lugnt, sen stress igen. Sen tystnad. Skööönt.
Även om vi hade nästan hela matsalen full så gick allt ganska smidigt. Dock gick klockan väääldigt sakta idag, sen helt plöstligt var det stägningsdax. Då stod jag och Anna rakt upp och ner och nästan somnade. Jag lovar, denna dagen slog en varmsommar dag med 100gäster, och vi hade hälften idag. Men men.
Jag borde ligga i sängen nu och sova. Anna pratade om macka när jag körde henne hem, så jag var tvungen att ta två mackor med rostbiff för en stund sen. haha! Mat är underskattat, det är gott!
Det blir jobb imorron också så nu måste jag lägga mig. Godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0