Ensam bland hundra tusen människor

Jag hade en jätte mysig kväll med A igår, vi gick till Willys och handlade lite mat, det var skit kallt ute men det var skönt med en promenad :) Vi kom på att vi missade Melodifestivalen dagen innan, skit också :P Tydligen skulle Sylvester Stalone var med i några program också?
Nu är A på jobbet, så jag ska roa mig själv tills han kommer hem. Det ska nog gå bra :) Det kändes jätte konstigt att inte vakna upp med honom bredvid mig, och stiga upp i tom lägenhet.
Jag ska käka frukost nu tänkte jag :) Ciao!


Förresten så fyller min underbara mamma år idag!


Kommentarer
Postat av: Therese

Du menar inte Dolph Lundgren??För han var nämligen med nu på första deltävlingen...

2010-02-08 @ 12:12:28
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Mamsen

Tack så mycket för det supergulliga grattis-sms:et kära tösen!! :)...det kompenserade lite för att du inte var här på min bemärkelsedag ;)...men du ska veta att det är helt ok, vill ju verkligen att du har möjlighet att träffa A så mycket som möjligt :)

Må gott så ses o hörs vi snart! Kramizar//mamsen :)

2010-02-10 @ 11:15:25
URL: http://labella66.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0