God middag!

Jag tog faktiskt en sov morgon idag, jag vaknade halv nio, men ögonen ville inte stanna uppe så jag sov till halv elva :) Min kropp är tydligen vääldigt trött.

Jag är bil-lös tills imorron kväll, så det känns nästan som är man är strandsatt här i denna lilla byn utan ett litet Ica, men det är ju faktiskt så att både tåg och buss går ganska ofta, så det är bara att sätta sig på ett sånt om jag nu behöver åka nånstans.
Så nu "när jag inte kommer någonstans", kan jag lika bra göra vettiga saker här hemma. Rensa garderoben, dammsuga sängen, damma av vägghyllan. Sånt som man inte tänker på att göra annars :) Jag ska också börja packa ner min saker som jag har i min garderob också eftersom pappa och bea har planer om att göra ett badrum där igen, vilket absolut inte gör mig nåt. Jag har velat att där ska bli ett badrum i flera år :P

Katten har hicka, det ser jätte roligt ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0