God morgon god morgon, hör du alla fåglarna sjunga god morgon god morgon i kör

Pupsie's Färdtjänst AB är igång igen! Linda ringde mig klockan sju och jag var faktiskt ovanligt pigg, jag var nog så rädd att jag skulle somna om :P haha! Jag körde och hämtade henne alla fall, det var så kallt i bilen att jag fick skrapa insidan av framrutan ;) De ni! Efter att jag hämtat Linda, körde jag in på kvantum, handlade lite mjölk och bullar. Mums! :D Måste hålla mig uppe nu när jag har vaknat så tidigt!
När jag kom hem tog jag hand om berget med disken, det var nästan så att den bet mig när jag närmare mig den :P haha!

Det är underbart väder ovanpå allt! Himlen var rosa när jag körde iväg mot gärarp och nu skiner solen så härligt :) Så nu ska jag ut i köket och ta fram en redig frukost och bara njuta. Ciao Bella!

Livet är underbart.


Man kan inte annat än längta tillbaka till sommaren :)


Kommentarer
Postat av: Therese

du gumman?Får du betalt för att du kör henne kors o tvärs över halva sverige??

2010-02-04 @ 14:17:55
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Pauline

jag kör inte i halva sverige :P Jag kör till gärarp sen till tomelilla, det är klart att jag får betalt!

2010-02-04 @ 15:18:47
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0