Good Morning!

Jag hade en underbar dröm inatt! En sanndröm :) Jag drömde att all snö var borta! Och det kommer gå i uppfyllelse en vacker dag :) hehe.
Jag vaknade av att nån smällde igen vardagsrumsdörren (som ligger typ fem meter från mitt rum) vid nio. Sen var jag dum nog att tänka, bara en liten stund till. Också somnade lilla Pauline om, men jag vaknade igen kvart över tio, så låg jag i sängen till halv elva kanske(?)
Nu sitter jag i köket och har precis käkat upp mina två rostade mackor och smuttar på min oboy. Mums :) Jag har märkt att jag har blivit jävlig slarvig med frukosten nuförtiden, skärpning på torpet här!

Vad ska jag göra idag då? Besöka någon kanske... ? hmm.. Eller skotta bort allt snö? haha!

Kommentarer
Postat av: Linda

du hade kunnat skjutsa mig så jag får köpa maaaaat :P hahahahahahaha

2010-02-03 @ 14:48:57
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0