Gutten Nach!

Nu är jag så mätt så att jag funderar på att ringa nån som kan släpa mig till sängen (bära är inget att tänka på, jag har nog gått upp 20kilo på denna kvällen). Pappa gjorde en jääääätte god fläskfilegryta som jag absolut inte kunde sluta äta av, och nu har man krängt i sig lite chips ovanpå det. Förresten så var dom skit goda! Lotta, du måste pröva dom! Jag blev skit glad när jag såg dom, för jag kunde inte bestämma mig om jag skulle köpa naturchips eller S&O :P haha!

 

Förresten så är jag skit taggad på att börja plugga igen. Jag vill verkligen! Jag vill bli kläddesigner, jag vill sitta bakom symaskinen igen och sy kläder! Jag måste verkligen till Stoff och Stil en dag och köpa lite mönster och tyg. Jag saknar verkligen att pyssla med det, varje gång jag tittar på min symaskin så drar jag en djup suck.

 

Nåja, nu måste jag sova. Klockan börjar bli mycket! Go natt.


Kommentarer
Postat av: * L o t t i i i z z

Hihi ;) Jag har redan provat dem! Provade dem för flera veckor sen.. thihi! Dem är SKIT goda! Käkade dem i helgen!

2010-02-22 @ 14:17:15
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0