Han pratar väldigt roligt.

Jag tittar på Malous bokklubb (whyy?!) där Björn Ranelid är med, och man kan verkligen säga att han har ett språk för sig själv. Han har inte dialekt, han blandar alla som man kan tänka sig. Det låter himla roligt :D Jag känner viss samband med honom eftersom jag blandar skånska och rikssvenska ;) hehe.
Dessutom så tror jag att han och Anna Anka (som också var med där en stund) ska ha en hemlig dejt. Han hade nämnligen skrivit sitt telefonnummer i hennes bok (som egentligen inte skulle sägas i tv), även om han är lyckligt gift så kan han ändå ha henne sidan om, hon är fruktansvärt ful så jag skulle inte förstå varför.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Satt oxå o tittade på detta programmet, vilket roligt par de skulle bli...hahaha...han är otrolig när han pratar men hans böcker är faktiskt intressanta att läsa....

2010-02-24 @ 11:57:22
URL: http://labella66.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0