Kan inte komma på en rubrik

Nu sitter jag här medans stackars A ligger i badet, vi var hos tandäkaren idag för att han fick akut dra ut en tand och nu har han värsta tandvärken. Stackars liten :(
Jag fick ju även se lite av Helsingborg på vägen till tandläkaren, inte jätte mycket. Men det var skönt att se lite nya grejer :)

På fredag ska jag till jobbet (!) Dock inget "jobb", vi ska bara lära oss den nya kassan och lite sånt. Det ska bli skönt att börja jobba igen, och framförallt få lite pengar. Det är verkligen tragiskt att allt handlar om pengar nuförtiden, men så har det alltid varit.


Saknar mina små fisar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0