Mobilblogg

Jag kan inte somna och izzi ligger och fiser! :-o tur att man inte har pojkbesök och försöka förklara att det faktiskt är hunden som fiser! Ha ha! Jag har släppt ut dom två gånger, men ändå fiser hon, jag tror att hmm gjorde nr2 första gången dom var ute, men inte hjälpte det. Det blev ju nästan värre :-o det hörs jätte äckligt faktiskt. Ni vet när någon i en film har fått laxeringsmedel och dom springer till toan, så låter det! Jag kan ju heller inte säga åt henne att sluta eftersom hon inte kan rå för det. Stackars min lilla fis. (Äntligen har smeknamnet en betydelse:)) nä jag får försöka sova igen, om jag inte spyr eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0