Nu snöar det fantamig igen!

Nu får det sluta snöa! Det är för fan snart mars! Det menas med att det ska snart bli vår! Inte den nya istiden! På radion sa dom att det ska bli klass ett varning idag, men dom lovar så mycket tycker jag. Det är skit om jag ska ta mig till helsingborg och det vädret bir värre :(

Mina äckliga exsem har kommit tillbaka! Dom är så jävla äckliga! Bläää! Ser ut som små bölder som ska explodera när som helst! AAAAAAAH!

Nu ska jag hämta lite kraft, sen blir det att hämta hem pellets. Det är ju så jävla roligt, fan va jag är positiv idag känner jag! haha!

Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Åh hade velat ha sommar nu, börjar bli på tiden! :P



Och du har rätt, det är fan snart Mars. Men här uppe brukar snön vara ända in i maj :P

2010-02-22 @ 14:18:58
URL: http://tobys.se
Postat av: Therese

Nej men hur positiv kan man vara när det är sånt här jävla skit väder?? Jag tycker int eiheller om det...

2010-02-22 @ 17:16:22
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0