Och nu då?

Jag har ingen aning vad jag ska göra nu. Jag har stigit upp, kört linda, diskat, ätit en jätte god frukost.. Och nu då? Sova? :P haha! Nej, då kommer jag säkert sova till fyra och då har heeeela dagen gått till spillo ändå. Inte kan man locka hit Carol, för hon är så besatt av att träna ;) hehe ! Det hade jag också gärna varit, så hade man kanske varit lite fittare ? ;)
Förresten så hittade jag min pincett som jag var av med som jag inte har skrivit här i bloggen, men jag skriver ändå att jag har hittat den :) Jag köpte en ny värdelös på boan för 20kr, så jag är himla glad att jag hittade min gamla :D wiie!
Nåja, jag får väl roa mig med nåt nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0