Rolig grej

Jag blev utmanad av min syster chanette. Jag kommer heller inte utmana någon mer, orkar helt enkelt inte. Och jag känner inte så många med en blogg :P

REGLER
kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta
det för dom. varje svar måste börja med första bokstaven
i ditt namn. alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.
du får inte skriva samma svar 2 gånger eller skriva ditt
eget namn som svar. förurom på fråga nr 1.
lycka till


1.vad heter du? Pauline
2.ett ord på 4 bokstäver: Puss
3. flicknamn: Petra
4. pojknamn: Patrik
5. yrke: pågatågschaförr
6. färg: kommer inte på någon.
7. klädesplagg: poncho
8. mat: Pasta (kunde lika gärna skrivit pizza, hehe)
9.sak i badrummet: plastmugg
10. plats/stad: Prag
11. orsak att vara sen: pannkakan brände
12. något man skriker: PUCKO!
13. film: Posideo (stavas nog inte så)
14. något man dricker: Päron-mer
15. djur: Puma
16. gatunamn: Per-lars väg
17. kändis kvinna: Penelope Cruz
18. kändis man: Peter Stormare
19. band: Pink
20.bil: Pontiac

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0