Tänk att lägga en pizza på bo ohlsson

Jag mår mindre bra idag, inne på boan började jag må illa helt plötsligt. Tänk om det hade blivit värre? :P hehe.
Jag fyndade faktiskt lite också :) En bolero-kofta och en väst med fårull ;) Jag har funderat på den innan, och nu var den skit billig så jag kunde absolut inte motstå. Jag ska visa er bilder på det sen :)

Nu ska jag bara ta det lugnt, har ont i huvet också. Får nog städa senare eller imorron, och dessutom baka. Jag köpte inte hem ingredienser heller, men jag ska ändå in till tomelilla imorron igen för jag ska klippa mig :) Tänka sig att man kunde få en tid så snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0