Veckans blogg, enligt mig själv ;)

Vilka är dina tre största intresse?
Sy och allt som tillhör det, umgås med nära & kära och naturligtvis shoppa, när man har pengar :)


Varför började du blogga?
Det var min syster som började med det och föreslog att jag skulle börja med det också. Jag har alltid tyckt att det är roligt att skriva och det är en del som uppskattar det jag skriver eftersom jag har några läsare trots allt!


Vilken bloggare inspirerar dig mest?

Oj, svår fråga. Men jag måste nog säga Kenza, eftersom hon lever ett "sunt" liv, hon har bra klädsmak, hon är sig själv, hon jobbar med något hon tycker är roligt och motiverar andra att göra detsamma, och hon bloggar väldigt bra, jämnfört med dom andra som proviserar hela tiden. Meningen med hennes blogg är att man ska vara sig själv, varför vara någon annan?


Vad gör du helst på en lördagskväll?

Det kan bestå av två saker, antinge en myskväll med någon man tycker om och en stor skål med chips och film. Eller en kväll med massa vin, partyklädsel och en vända på dansgolvet och shaka asset :)


Kommentarer
Postat av: linn

heyyyy;) i min blogg skriver jag om cheerleading och om min vardag.. ta gärna en titt :)

(om du inte gillar sån här ''reklam'' som folk säger, så ber jag om ursäkt :/)

2010-02-27 @ 17:33:38
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0