waaaazuuuup??

Nej, detta är inte ett fylleinlägg. "Nej tack, jag kör".
Jag körde till Anna, där jag praktiskttaget börja sminka mig direkt när jag kom dit (enligt henne). Jag var tvungen att bättre på det helt enkelt :) Sen gick vi till Kim och körde in till schtaaan!
Där gick vi upp till en killkompis till Anna och Kim, där vi tittade på film. Assköna killar btw, har ett videoklipp, men vet inte om jag vågar lägga upp den ;) haha! "Berget och småsten"
Nu är jag hemma igen, och ska lägga mig! Fan va jag är trött.. Go natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha trevligt med folk som ägnar mer tid åt sitt smink än mig:( Näää, nu är jag dummer och även lite fuller:) Vill ju du ska med oss till puben idag!! När du kommer hem har jag första tjing på dig:D

2010-02-06 @ 22:09:22
Postat av: Pauline

HAHA! Ja, du har första tjinget :P Vi måste ju käka tacos! Mums!



förresten, så skulle jag bara bättre på sminket ju ;)

2010-02-07 @ 16:28:58
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0