Yiiaaah! :D

Jag är bäst! Jag har aldrig vågat att klippa klorna på mina hundar innan, mamma har alltid fått göra det. Och nu när jag inte bor med henne är det ganska jobbigt att ta med hundarna till mamma hela tiden bara för att klippa klorna, så jag har blivit lite mer självständigare nu som faktiskt kan själv nu :) haha! Det var inte så farligt som jag trodde, men jag har jätte snälla hundar som är stilla när man väl ska klippa dom, ja dolly är väl lite mer bångstyrig än Izzi, men det är bara att prata lugnt med henne så brukar det ordna sig :) Gud va jag är stolt över mig själv! Och hundarna! Dom märkte nog att jag var lite nervös i början, men jag lugna mig sen :) Wiiiie! Jag måste köpa en kloklippare och sax också så att jag kan frisera dom. Just nu ser Izzi förjävlig ut för att hon inte har någon päls, för att hon har haft valpar ju, så dom fäller sin päls sen. Hon har två tussar i baken, det ser så himla roligt ut :P haha!


Mina små fisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0