Brott löser ingenting, speciellt inte när man sätter bilen i en snödriva :P

Jag skulle bara in och köpa lite rapsolja och rätt som det är så sätter jag mig i en snödriva. Som tur var det inne i byn, och det hände inte nåt större med bilen mer än att stänkskyddet åkte av. Jag fick ringa mamma, så hon och Pontus kom för att hjälpa mig. Tack så jätte mycket! Bilen satt verkligen fast, jag försökte själv att byta på bilen, men jag sprätte själv med skorna lixom :P Det var minst 10bilar som körde förbi mig och bara glodde också, till o med en killkompis bara körde förbi. Tack!
Men jag kom loss till slut alla fall, och körde hem mamma och pontus. Sen köpte jag min jävla rapsolja!
Grädde på moset så bränner jag mina jävla vårrullar! Rejällt också, herre gud. Fick dela dom för att inte äta det brända. Usch usch!

Nu tittar jag på Kniven mot Strupen. Jag kan bestämma mig om han ser bra ut eller inte, nåt är det alla fall. Lite glass hade inte varit fel..haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0