God middag

Jag var faktiskt uppe en sväng vid sju tiden, för hundarna ville ut och kissa. Som dom flesta vet nu vid detta laget så har vi fått ännu mer snö, och jag fick en liten chock när jag kom till tarassrummet för att öppna dörren så jag kunde släppa ut dom. Om jag hade öppnat dörren så hade snö fallit in på mina fötter (!) Så vi fick gå ner till lilla trädgården för där var inte lika mycket snö :) Jag hoppas att det blir bättre väder till kvällen så att man kan komma nånstans, ska ju nämnligen på fest i tomelilla. Äntligen får man festa med dig Lotta ;) hehe.
Nu ska jag käka lite frukost och fundera ut vad man ska ha på sig ikväll. Kanske nåt från usa? Det blir ju ingen utgång så man behöver inte klä upp sig allt för mycket ;)
Ciao!

Man kan inte annat än längta tillbaka till Miami.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0