Kom-efter-maten-folk?

Jag vill också äta! Mat är gott. Nuförtiden så blir jag och Lotta bjudna till fest "efter-maten". Vi har väl kommit till den åldern då människor har middagsbjudningar och sen fest. Dock är vi inte bjudna till maten, bara till efter festen. Hur ska man tolka det? Att vi är för tråkiga vid middagsbordet eller att vi kommer för att liva upp stämningen? För ärligt talat så håller jag och lotta låda när vi festar. Vi sitter inte i en soffhörna och spottar i glaset. När vi är på fest minglar vi, dricker ganska för mycket oftast, dansar på stolar. Man kan säga att vi är "nöd-folket", ni vet när man ringer folk för att liva upp en fest? ;) haha!
Nä, nu driver jag för mycket. Ta detta med ett nypa salt :)


En helt vanlig "Pupsie och Lotta" kväll :P


Kommentarer
Postat av: * L o t t i i i z z

HAHA! Ja, vi är fan inga "party-boopers" i alla fall ;P hahaha!

2010-01-29 @ 12:53:05
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

man brukar väl bjuda dem som själv bjuder tillbaka, på mat och så. annars får man komma senare med sin dricka

2010-01-29 @ 14:51:55
Postat av: Pauline

Jag hade gärna haft middagsbjudningar, jag älskar att laga mat och sånt :) men faktum är att jag bor fortfarande hemma och då är det inte så kul att dra hem massa folk när föräldern är hemma.

2010-01-29 @ 15:24:49
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Haha! Såg att jag skrev party-Boppers,. Det heter ju party-poopers.. Haha!

2010-01-29 @ 20:47:31

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0