"Nä men vad gör du?!"

Snacka om att man veerkligen inte kan blanda sprit i detta landet, alltså jag menar dricka många olika sorters sprit på en kväll :P Jag tror att jag drack allt som finns! haha! I staterna kunde man blanda hur mycket som helst utan att bli dålig :)

Kvällen började med snabbmat hemma hos Lotta och Baz, sedan kom Amanda och det började drickas lite :) Vi snacka skit och skrattade, sen kom en del från festen ovanför (som vi skulle till sen) ner till oss och vi följde sedan med upp.
För att sammafatta kvällen så var den crazy! Helt plötsligt när vi tre tjejer står nere hos lotta och rökar, kommer en kille inhoppandes helt jävla naken och gör helikoptern eller nåt. Snacka om att vi blev rädda! Förlåt men det var heller ingen vacker syn :P När vi sedan går upp till festen igen är nästan alla killar halvnakna. Så ja, det slutade väl med att det blev en nakenfest!

 




Både Lotta och Amanda "däckade" ;) hehe..

Jag drömde inatt att jag drack jätte mycket vatten och läsk, allt jag kunde komma åt. Snacka om att man var törstig :P När jag vaknade var jag nog fortfarande full också, allt snurrade. Men jag var så himla mör i kroppen. Skakade nästan, usch usch!
Sen var Benny snäll och hämtade mig, för han skulle ändå till Simrishamn :) Tack! Sen slängde jag mig i sängen (eller fick först röja, eftersom jag hade tydligen stökat upp innan jag åkte igår) och lyssnade på musik. Och tyckte allmänt synd om mig själv att jag var så dum igår som drack alkohol :P haha! Man får lida för sina synder.

Nu ska jag slänga mig i soffan med en chipspåse i famnen, du och jag mot världen chips!

Kommentarer
Postat av: patruska

våra fester brukar alltid sluta med en nakenböghög av någon anledning. det börjar bli lite uttjatat nu

2010-01-31 @ 22:09:12
Postat av: Pauline

HAHA! Helt crazy :P Vi blev livrädda när Henrik kom ner till oss helt naken :P Som tur stack han lika snabbt som han kom.

2010-01-31 @ 23:26:47
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0