Tänkt om lite.

Det är så himla mycket att berätta om resan, det är jobbigt att ta det från dag till dag. Så därför tänkte jag sammafatta allt (eller vecka för vecka) och visa massa bilder istället. En bild säger mer än tusen ord ju ;)


Jag ska faktiskt försöka sova nu, jag och A har vänt på dygnet totalt så jag vill gärna vända tillbaka det. Att vakna tolv-ett på dagen är inte min grej (längre), haha! Det var så himla skönt när vi var i New York. Jag och Anna vaknade ganska tidigt alla mornar, så gick man och käkade frukost sen slappa man lite framför Cartoon Network, sen gjorde man sig iordning och drog in till Time Sqaure eller nåt :) Åh, vad jag längtar tillbaka!


New York, Time Square - Ola, Tobbe, Anna och jag. Kim står bakom kameran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0