åh..

Vilken jävla dag på jobbet.. det första jag får när jag kommer dit är en utskällning och en anklagelse för något jag inte gjort eller sagt.
Annars hade helgen varit underbar. Jag och M cyklade till Pilgrimsparken och skulle grilla, dock gav vi upp efter femte försöket med att tända grillen. Det blåste för mycket helt enkelt, synd. :/
Jag har en liten vovve på besök :) Izzis ena valp Troja som är nåna månader gammal, guda snäll och söt är hon. Hon är svart med rottveiler tecken ;) Vi får se hur länge hon blir här.

Nu ska jag nanna tänkte jag, är ledig imorron. Så en fet sovmorgon hade inte varit fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0