Goood morgon!

Strålande väder idag :D Nä, skämt och sido. Jag höll på att frysa ihjäl när jag gick ut med izzi i förmiddes, men nu håller det på att bli varmare alla fall :)
Jag har varit en runda på boan, det första jag gjorde var att inte köpa det jag skulle. haha! Nä, men jag fick köpt vad jag skulle alla fall :D Framförallt ett lås till min cykel, ska ut till pappa idag och hämta den, och äta lite gott med dom :) Länge sen jag träffade min lilla paps ju!
Nu ska jag bege mig ner i tvättstugan, önska mig lycka till :P

EDIT: Har precis lagt in min första tvätt! Riktigt stolt, dock vet jag inte om jag la i tvättmedlet rätt :P Izzi fick också följa med ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0