Gud va skönt

Dagen har varit jätte skön faktiskt. Jag har tagit hand om mig själv, Izzi och lägenheten. Jag håller på att slänga in mina kläder i garderoben nu som har legat i soppsäckar och dylikt. Så just nu ser det ut som rena kaoset, men jag har kontroll ;) hehe. Slutar väl med att allt ligger på en hög i sängen och jag bokstavligttalat slänger in kläderna i garderoben :P
Jag funderar på om jag ska ta en paus från kläderna och göra lite köttbullar, så att jag har matlåda till imorron :) Det blir ju jobb då också, sen är jag ledig i två dagar :)
Ja, det gör jag. Ciao! :D


Jag, Therese och Victoria (mammas kusin från Österrike)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0