HAHAHA!

Världens roligaste sak hände när jag skulle gå ut med Izzi! Hon hittade en hamburgare i buskarna (fråga mig inte hur den kom dit), när jag skulle ta den från henne och kasta iväg den så råkade jag pricka grannens fönster (!) Jag sprang iväg och försökte få Izzi med mig, sen hör jag att nån kommer i trapphuset och jag går lugnt och stilla där ute åt andra hållet, sen ser jag att pappan i huset kommer ut och försöker hitta den som kasta något på hans fönster :P haha! Det roliga är att när jag var yngre, mycket yngre, så var jag kär i hans äldsta son :P haha! Ville bara ha kontakt med honom? Nää, skoja :P

Kommentarer
Postat av: bea

du kan ju inte springa och kasta hamburgare på grannarnas fönsterrutor heller tosafia skrattar

2010-07-22 @ 11:19:21
Postat av: Lottiiizz

Haha ;) du e för rolig Bettis! Fan va jag skrattade när jag läste.. ;) du i ett nötskal. Bli nu inte ovänner med dina grannar.. Haha ;)

2010-07-22 @ 22:46:42

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0