Im going to the beach!

För det första; Jag är vaken! har varit vaken sen klockan nio, eller ja jag vaknade först vid sju. Men heeell noo! Ingen människa är uppe då på söndag, så jag somnade om. Det är rätt bra att jag vaknar tidigt nu, det är bara för att det är så jävla ljust i lägenheten på morgonen. Usch usch!

Och för en gång skull ska jag till stranden! Kryss i taket.. Jag ska ligga bland basses familj, så jag lär väl vara albino jämtfört med dom :/ What to do what to do ..

Nu ska jag bege mig till mamma och tvätta.. jag har inte kommit underfund med hur man tvättar här i huset. Jag har inte ens sett hur man använder maskinerna. Jag får väl gå ner där när någon tvättar, och fråga ;) haha!


Kommentarer
Postat av: pappsen

ooooojaaaa pauline, det är säkert jääääättesvåra maskiner!! :-)

2010-07-04 @ 10:16:24
Postat av: Pauline

Nä, dom är säkert skit lätta! Men där var ingen tvättid juuuuu..

2010-07-06 @ 10:34:53
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0