Jag frös ihjäl!

Vi har blivit bortskämda nu med all sol, så när jag gick ut med Izzi i förmiddes höll jag på att frysa ihjäl (!) Inte roligt alls. Izzi märker säkert inget för att hon har päls ;) haha!
Därför är denna dagen perfekt till att shoppa! Men eftersom jag måste hålla i pengarna, så blir det att fixa i lägenheten. Som jag faktiskt har längtat efter :) Mamma och Tessan var jätte snälla som fixade mycket till mig, men nu är det min tur :) Man ska ju packa upp när man flyttar, haha!

Nu ska jag göra mig iordning, sen fika med Lotta och Catrin :) Ciao!

Kommentarer
Postat av: Kiddy

Blev det någon dammsugare idag sen då? :D Kraaaam

2010-07-06 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0