There's a Hippo in the city

Gud va jag är trött nu.
Idag har jag fixat lite i lägenheten, fått in alla mina kläder i garderoben, fixat i badrummet och dammsugit. Riktigt skönt :) Det är fortfarande en del kvar, men det känns mycket luftigare nu :) Även om det fortfarande saker kvar, men nu kan jag gå ut på balkongen utan problem ;) haha!
Sen körde jag och Lotta ut till pappa, som helt plötsligt bjöd på mat! Grillat of course ;) Det kan man aldrig få nog av. Så vi stannade där i några timmar, mysigt :) Och pontus fick övningsköra lite, han är ganska duktig. Han kommer nog bli en racerförare som sin syster sen ;) haha!
Efter besöket körde vi och handlade. Jag skulle verkligen inte köpt den där färdigpizzan, och dessutom käkat den när jag kom hem (jag kände mig lite hungrig när jag var i affären) Nu sitter jag i soffan och orkar inte röra mig. Dumma mig, jag som bara var sugen på en glass.. Ibland undrar jag varför jag äter så mycket :P haha! Mat är gott! Mat är livet ;) hehe.
Nu ska jag gå ut med Izzi, sen blir det sängen. Jobb imorron ju.. åååh! Träffa M till helgen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

färdig pizza är INTE mat haha

2010-07-21 @ 22:34:42
Postat av: Pauline

Nä, förlåt Patricia. Det är ju SKRÄP-mat :P

2010-07-21 @ 23:34:26
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0