Uppe med tuppen!

Kryss i taket! Jag vaknade klockan nio pigg som en lärka. Ganska störigt eftersom jag somnade någon vid två tiden inatt och hade jobbat 10 timmar, men vem vet? 7timmars sömn är kanske bra för mig? :P
Idag är det fint väder, därför har jag bestämt mig för att bege mig till stranden med Carol. I need some colour!! :D Tyvärr får Izzi stanna hemma eftersom hon inte gillar att sola, eller värmen rättare sagt. Tycker bara synd om henne att hon ska ligga där stilla i flera timmar, bara för att sanden är för varm att gå på. Så var det sist alla fall :S
Nåja, nu ska jag packa ihop mig och köra. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0