Det var en dyr dag

Snacka om att jag har shoppat idag :) Blev en runda på H&M, systemet, jysk och boan. På H&M, blev det lite kläder och kosmetik, på systemet köpte jag lite cider och en baginbox till helgens bravader, på jysk blev det en bäddmadrass och utemöblerna till balkongen (bara där gick notan på över tusen kronor) och på boan, blev det ett par nya klackar och strumpbyxor. Ja en vända in på Lindex och köpte ett jätte sött linne :) Jag kan visa allt sen. Pallar inte nu och jag ska snart köra och hämta Bea i Trelleborg. Så det är full rulle hela dagen!
För en gång skull så är jag inte hungrig, men det har varit så himla varmt idag så man orkar inte äta helt enkelt. Jag satt och väntade på Carol, för hon jobbade. Satt nästan och svettades i solen så varmt det var! Hoppas att man har fått nån jävla färg :)
Funderar på att käka nån sallad, får se vad vi har i kylskåpet :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej Precis!

2010-06-02 @ 21:15:09
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0