Dom skriker "Jag är blå!"

Såå, hemma igen. Jobbet gick bra idag, mot slutet kom några favoritgäster. Jag vet inte om jag har nämt dom innan, men förra sommaren var dom jätte mycket hos oss och åt. Mamma, pappa och två små söta döttrar, minstingen stammar dessutom. När dem kom så kände jag igen dom direkt, och när dom satte sig tills bord så säger jag "Det var ett tag sen ni var här", då sken dom upp och sa att dom trodde inte att jag kände igen dom :) Självklart att jag gör :) Det är verkligen jätte trevliga folk, alltid glada och snackar för fullt :) Dom små töserna är så härliga också, riktigt spralliga. Det gjorde min kväll att dom kom faktiskt :)

Väl hemma fick jag ett fem i två ryck och började diska och städa köket, eller jag diskade inte allt, satte mycket i blöt och diskade katruller och stekpannan :)

Jag hoppas verkligen att det blir sol imorron så att jag kan sola. Anna var röd som ett stoppljus när hon kom till jobbet. HAHA! :D Stackarn hade bränt sig. Nåja, måtte det bli sol imorron så att jag kan få lite färg. Chefen retar mig för att han är brunare än mig ;) haha! Måste klå honom!

Nä, nu ska jag sova eller nåt. Gutten nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0