...

Vet ni vad som slog mig? Sen kommer jag inte kunna komma hem och berätta om mig dag, eller säga godnatt. För det kommer bara vara jag, och Izzi. Klart att jag pratar med henne, men ibland är det roligt att få ett svar då och då. Vad sorligt.. ska jag behöva ringa någon bara för att säga godnatt?



Det underbara med lägenheten är att jag har balkong, och morgonsol. Tänk er att sitta och äta frukost och njuta av solen på morgonen. :) Det gjorde jag varje dag förra sommaren (eller när det var sol) En bra sak att starta dagen med.


Kommentarer
Postat av: carol

du kan alltid ringa mig för att prata då :) puss puss min vän.

2010-06-23 @ 22:27:38
URL: http://crolas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0