Kvällsmys med mina tjejer

Jag var på hemligt uppdrag idag, Chefen ringde mig halv elva och fråga om jag kunde komma och jobba, men jag fick inte säga något till Anna ;) hehe. Så när jag kom så blev hon lite förvånad ;) haha!
Efter jobbet så la jag och Anna oss på gräsmattan utanför jobbet och solade lite, satan va det brände på! Dock blev det bara ryggsolning, palla inte sola fejjan :P Nu ska jag göra mig iordning och bege mig till Ystad för lite "afterwork" med töserna. Ska bli hur mysigt som helst :) Ciao!




Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Härligt och sola :D Har jag oxå gjort idag! Hur ska du göra på midsommar förresten? Vi ska till Lasse.

2010-06-17 @ 19:04:05
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0