Lycka!

Jag fick mitt hyreskontrakt idag! Så nu är det påskrivet och jag ska skicka tillbaka det igen! Förstår ni? Jag har en lägenhet! Jag kan knappt fatta det själv :) Om 27 dagar sitter jag i min egna lägenhet .. Lite scary faktiskt, men skön känsla ändå :)
Nu ska jag ta en dusch och se om jag har fått någon färg idag, sen ska jag bege mig till Carol och fira henne en liten stund innan jag börjar jobba. Min lilla flicka blir bara vuxnare för varje dag :( Snart ligger väl jag på dödsbädden (ja anna, du är redan döende då. haha!)


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden!

gud vad jag vill utomlands när jag såg palmerna i den ilden :D

2010-06-04 @ 22:37:11
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Wiie :D - lillsyrran har blivit stor!! Det ska firas imorron! Uuja :D

2010-06-04 @ 23:00:52
Postat av: Anna

Ditt jävla mög! :P Haha jag ska se till och leva lika länge som dig, bara just för att förpesta varje minut av ditt liv;)

2010-06-05 @ 22:04:38

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0