Mobilblogg

Kanske inte så rättvis bild på skorna, men så här ser dom ungefär ut :) jag orkade inte sitta tid datorn mer, jag är så himla trött. Det blir jobb imorron alla fall, lite på eftermiddagen. Jag längtar till lördag :) äntligen får man festa till det! Det var ju riktigt länge sen! :-D hoppas att jag inte slutar allt för sent, vill inte ligga i buskarna sen för att jag har hällt i mig vinet :p nåja, man ska dricka med måtta. Men när man ska till tingvalla så ska man helst vara så full att man inte kommer ihåg att man varit där, nä skämt och sido :-D nu ska jag sova, eller först lösa lite korsord. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0