Slut som människa

Vilken seg dag! Hade två studentfester på jobbet, men båda gick tidigt. Ganska chockartat faktiskt, trodde att dom skulle stanna till midnatt alla fall. Men vi körde hem halv tio (?) :) Skönt ändå, det har varit en tung dag. Eller ja, vi har haft det ganska lugnt, men vädret har gjort att man har varit jätte seg och trött :S
Nu har jag fixat mat till morgondagen, käkat två mackor och sitter med ett glas vin (för att hedra alla studenter?) haha! Nu tänkte jag att jag skulle tvätta av mig sminket och lägga mig ner för att sova. Det blir en lååång dag på jobbet imorron. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Therese

Javisst e det ironiskt..;) Pusssss..

2010-06-12 @ 22:52:10
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0