Den dära klumpen i magen

Jag vaknade prick klockan åtta och var helt säkert på att klockan var elva och jag hade försovit mig. Seriöst, jag var nära på att gråta (!) Jag hade verkligen den känslan i magen, jag var nära på att ringa chefen. Jag stirrade på klockan i två minuter och försökte inse för mig själv att klockan är faktiskt bara åtta och jag ska inte upp än.

Jag har haft jätte konstiga drömmar inatt, bara ångest-drömmar. Inte läskiga drömmar, men drömmar man helst inte vara med i.
Nu ska jag fixa håret, sen ska jag köra till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Therese

Pauline,vill du att jag ringer till en kurrator till dig...för det e inte bra att du mår så som du gör... allvarligt talat så behöver du nog prata med någon...snälla gumman ska vi inte ta o göra det?? Puss o kram

2010-03-09 @ 17:56:18
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0