En guldtia kvar

Idag var jag hos mamma och fikade med henne och mina systrar + moster becka :) Jätte mysigt var det som vanligt! Mycket snack och skratt of course ;) Och lilla Alicia är så underbar, när Lady Gaga spelades på tvn så gick hon fram till tvn, pekade och började dansa. Kanske ska bli som henne när hon blir stor? ;) hehe.

Jag har betalt mina räkningar idag också, blev av med min ellosfaktura, men så klart låg den på ställen som jag letade som mest. Inte mycket fick man över heller, mobilräkningen var saftig denna månaden också, tur att den inte blir lika saftig nästa (!) Och lönen blir heller inte så stor denna månaden, men jag får helt enkelt klara mig med det jag har ;) Som tur så kommer jag bli rik när jag får tillbaka på skatten! Jag kollade det idag, och man kan ju säga att jag klarar mig ;) mohaha.

Annars har det varit en mysig kväll :) Nu ska jag försöka sova, om jag inte minns helt fel så ska folket här hemma upp tidigt imorron?

Kommentarer
Postat av: Carol

guuummman... vi måste ses snart... saknar dig...!

2010-03-31 @ 07:55:57
URL: http://crolas.webblogg.se/
Postat av: Therese

hur mycket får du tillbaka på skatten??

2010-03-31 @ 10:26:05
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0