Ensam i mörkret

Nej, självklart sitter jag inte i mörker. Har faktiskt tänt en massa värmeljus, så jag har det jätte mysigt på mitt rum :) Men ensam kan man ju säga att jag är, eller inte, jag har ju faktiskt mina hundar. Så helt ensam är jag heller inte! Rubriken stämmer alltså inte :P

Jag har det egentligen skit bra; Jag bor fortfarande hemma, behöver alltså inte spendera flera tusen kronor i månaden på hyra och dvs. Jag får låna pappas bil, självklart betalar jag min egen bensin och köper spolarvätska, lampor och sånt när det behövs.
Man kanske skulle satsa på att bo hemma hela livet istället? :P HAHA! Jag lovar att pappa just skrek högans skyn :P Oroa dig inte pappa, jag är stannar inte föralltid ;)

Nä, om man kanske skulle ta och försöka sova, där är en dag imorron också.  Ciao bella!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0