Go natt!

Jag vet, klockan är bara nio. Men jag ska upp halv sex imorron och jag måste verkligen försöka sova redan nu, annars kommer jag bara sova några timmar. Men jag är lite trött och jag är rädd för att jag snart ska bli så övertrött att jag blir pigg, det är inte alls kul. Så det är lika bra att lägga sig nu, det är inte ett dugg kul. Men så är det, det är skönt att jag har varit vaken sen klockan åtta imorse (även om jag inte har gjort nåt vettigt idag ändå) Tack David och Carol som väckte mig ;)

Jag har varit på Ica två gånger idag, och båda gångerna satt Lotta i kassan ;) haha! Andra gången skulle jag köpa hem kvällsmat, men naturligtvis hade jag inte tillräckligt med pengar på kortet så jag fick ta kontanter också, lite pinsamt eftersom där va kö bakom mig :P haha! Jag fick till och med skippa våfflorna :( Men så är det är vara fattig ;) Fast det var tur för jag hade inte orkat äta det ändå.

Som sagt, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0