God middag

Jag tänkte att om jag sover länge så försvinner min förkylning, heeelll nooo! Önska kan man alltid göra :P hehe. Farmor berättade alltid att pappa sov bort sina sjukdomar när han va liten, varför har jag inte fått den egenskapen?
Vad händer idag då? Jag ska vänta på postmannen och titta om jag får min pin-kod idag :P Annars ska jag nog bara ta det lugnt faktiskt, det är fredag, jag borde egentligen ut och svänga på höfterna. Men fan, jag är förkyld.
Oj, jag stirrade precis iväg katten :P Hon stirrade på mig, så gav jag henne "onda ögat" och då gick hon .. Coolt.
Jag är fortfarande sugen på thaimat också! Måste jag ta saken i egna händer?
Förresten, så hade jag en konstig dröm inatt igen. Jag drömde att jag var ihop med min killkompis Tony E. eller vi träffades alla fall. Vi åkte hans gamla 740 (som marre fick låna) och körde till bollklubben här i lunnarp. Vad vi skulle göra där vet jag inte, för sen vaknade jag :P Varför måste jag ha såna konstiga drömmar?

Kommentarer
Postat av: Anna

Inte coolt, elakt! Hon vill ju bli borstad:) Får väl komma en dag och vara social med henne, så kan du titta på tv eller något:P

2010-03-19 @ 12:46:05

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0